luni, 27 mai 2013

Aleşii se şterg la cur cu...Xerox

   Cei de la PRO TV, când n-au de un viol, de o crimă sau de cine ştie ce nenorocire pentru ştirile de la ora 5, pe care le-au extins pe tot parcursul zilei, încropesc tot felul de idioţenii, cu care-i PROstesc pe români. Deşi evit pe cât posibil să nu zăbovesc pe postul unde Esca este nepieritoare, mai am ghinionul să-mi sară ochi câte o ştire pe fluxul Yahoo, când dau să-mi deschid şi eu, ca tot omu', e-mailul.
   Aşa s-a făcut că mi-a fost dat să citesc acest titlu:

"Situatie penibila in Parlament. Pentru ca nu exista hartie igienica, se foloseste hartia de xerox"

   Dincolo de faptul că nici până în ziua de azi site-ul mai sus numitului PRO nu s-a PROcopsit cu ştiinţa de a scrie româneşte, adicătelea cu diacritice şi cu gramatica actualizată vremurilor actuale, îşi bagă nasul în tot felul de fund(ături), pentru a screme câte un senzaţional:

  "Parlamentarii romani au ajuns intr-o situatie tare rusinoasa. Din cauza lipsei banilor, multe dintre toaletele senatorilor si deputatilor au ramas fara hartie igienica. 
.......................................
In felul acesta, de aproximativ o saptamana, cosurile de gunoi din toalete au fost puse pe pervaze, pentru ca nu isi mai aveau rostul. Ba mai mult decat atat, dupa ce cineva din administratie a propus sa fie cumparata o hartie igienica mai ieftina, unii senatori s-au plans ca "zgarie"..
   In acest fel, s-a ajuns in situatia in care toaletele au fost clasificate in functie de zonele de importanta. La etajele la care ajung uneori invitati, femeile de serviciu au grija sa existe hartie igienica. In schimb, la etajele unde lucreaza functionarii ... fiecare se descurca cum poate. Nici frunze nu au, pentru ca in birouri si-au pus bonsai, ficusi si cactusi. Drept pentru care, multi dintre ei folosesc hartia de copiator... "

   Nu exclud, totuşi, varianta ca cei din Pache Protopopescu si fi ţinut morţiş să-i facă de căcat pe politicienii tunaţi şi adunaţi în Parlament, care, din acestă sesiune, sunt şi mai ghiotura decât până acum, numa' că, s-avem pardon!, prea le vine mănuşă PROstănacilor genul ăsta de ştire. Că mintea politicianului nostru nu o depăşeşte pe a găinii, nu mai este un secret nici pentru noi, dar nici pentru ei. După ce că sunt proşti, sunt mulţi şi sunt fuduli nevoie mare...


...dar, că n-am de lucru, am şi eu o curiozitate. Nu mă interesează că un top de hârtie xerox, ce conţine 100 de coli, costă mai mult decât un pachet cu şase role de curpapir, însă a încercat careva să folosească o astfel de hârtie în scopul dezbaterii noastre? Ziarul ar fi o binecuvântare, fraţilor, iar coceanul ar fi huzur curat! 
   Mă lepăd de orice convenienţă, însă careva are în loc de creier...rahat în toată ştirea asta marca PRO. Mâine, poimâine ne dau ăştia ca ştire că parlamentarii români vin la şedinţe cu pantalonii-n vine sau fără chiloţi pe ei din cauza copy/paste-urilor de la WC. 
   Măi, aleşilor, lăsaţi hârtia aia la locul ei şi folosiţi xeroxul cum se cuvine! Priviţi modelul:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.