joi, 8 august 2013

Cretinii care conduc lumea

Democraţia nu este votarea, ci calcularea voturilor.
It's not the voting that's democracy; it's the counting.
(Tom Stoppard)

   Am primit de la o veche prietenă din mediul virtual un filmuleţ, preluat de pe YouTube. Materiale despre politicenii autohtoni sau de prin lumea asta mare am mai "înghiontit" aici, numai că montajul de mai jos m-a cam derutat, sincer să fiu. Acum, după ce am depăşit norma de stupizenie previzionată de răposatul Brucan, încerc să raportez politicienii de pe la noi, cu cei de pe la ei. Ori ai noştri sunt chiar mai proşti decât bănuiam, ori încă n-am atins acea "maturitate" despre care se tot vorbeşte prin lumea civilizată!? Aa, da, câteva înjurături pe ici, pe colo s-au mai auzit, nimic de zis, dar, dragii mei, unde sunt voinicii noştri laţi-n spete şi cu mucii-n piept care să-şi care pumni cu nemiluita, sau cum de mândreţele noastre bălăioare şi subţirele la mijloc nu şi-au verificat încă reciproc podoabele capilare, fie coc, fie coamă?
   Ehe, fraţilor, râdem noi, şi bine facem, dar să ne fie clar un lucru: Nu-i prost ăi ce se bagă-n politică, ci cei ce-i votează!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.