luni, 19 iunie 2017

Fierea Fiarei Firea



             A fost epocală declaraţia madamesei Fierea (nicio legătură cu numele răposatului soţ, care a fost om de toată isprava!) pe când s-a dat şi ea vioaie şi tare-n gură, singura sa calitate, oarecum pozitivă. Pentru că a înghiţit cu noduri smetia dată de Ponta, care a trimis-o la cratiţa Primăriei, Contesa de Voluntari a replicat, duminică (18 iunie 2017), în faţa reporterilor ce-şi fac veacul pe holurile Parlamentului:
                Nu aş vrea să mă cobor la limbajul şi la atitudinea total nepotrivită a domnului Ponta. Eu am o educaţie, am fost crescută altfel şi chiar dacă port un dialog în contradictoriu, prefer să fie lipsit de veninul – cât tupeu zace în ea, fraţilor! - cu care ne-am obişnuit în aceste zile" (Sursă: Mediafax.ro)
                Băi, eşti nebun? Ia să umblăm pe la memorie, să dăm deoparte colbul vremii şi să scoatem la lumină o altă declaraţie, tot a Firei, publicată în data de 14 mai 2013 pe site-ul „wowbiz.ro”:
                "Tata bea foarte mult şi ne bătea şi pe noi, copiii, şi pe mama!".
                „Educaţia” sa a durat până pe la vârsta de 14 ani, moment în care: 
                “Până la urmă am hotărât să-l părăsim. Eu am convins-o pe mama să divorţeze”, a mărturisit Gabriela, la acea vreme Vrânceanu.
                Emancipata în cauză a mai dat din casă, în aceeaşi publicaţie:
                “Mama era vânzătoare şi tata muncitor necalificat, pe şantier. Stăteam şase inşi într-un apartament cu două camere”.
                Pe la 21 de ani s-a măritat cu un fost atlet şi antrenor, Răsvan Firea, cu 17 ani mai în vârstă decât ea, mariaj care s-a încheiat dramatic şapte ani mai târziu, când soţul a răposat răpus de boală. Nici nu i-a făcut parastasul de an, că „erudita” şi-a pus pirostriile alături de Pandele, alt elevat.

 Probă de educaţie aleasă: prostul gust

                În ceea ce priveşte latura sa artistică, mai ales aia cu poeziile, sper că mai ştiţi de glumă, nu? Poftim probă de…educaţie:

„Pielea ta catifelată ca un botic de ied
Şi-a mea, într-o aşteptare eternă
Până la epuizare
Am nevoie
Să mă îmbrac în dorinţa ta
Să nu ies în stradă ca împăratul cu hainele noi
Căruia i se vede goliciunea
Pentru că mi s-ar putea descifra tatuajele
Desenate de tine pe sâni
Sub formă de nalbe” (Noi şi lumea cealaltă)

                De fapt, despre admiterea Fiarei în Uniunea Scriitorilor, Nicolae Manolescu, jenat de situaţie, a declarat:
                “Uniunea Scriitorilor este o organizaţie de breaslă, nu o organizaţie a elitelor. În Uniune sunt scriitori de toată mâna, nu doar scriitori excepţionali".


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.