duminică, 19 decembrie 2010

Votaţi sau nu, podoabele noastre sunt!

Nati Meir (candidat la preşedinţia României): „Un evreu şi un ţigan / Nati Meir şi Adrian / Vin astăzi să vă distreze / Că ei vor să candideze.“


Sorin Oprescu (primar general al Capitalei): „Politica s-a caşcavalizat.“



Ion Iliescu (fost preşedinte al României): „Primul meu început s-a produs în 1936, la Şcoala Primară nr.2 din orasul Oltenita."


Mircea Geoană (preşedinte PSD): „Lucram la o carte şi îl lecturam şi pe Dimitrie Gust.“


Ioan Oltean (vicepreşedinte PD-L): „Noi nu avem mijloacele de a ne înregistra pentru posterioritate.“


Marian Vanghelie (primarul sectorului 5): „Eu lui Elena Udrea, îmi pare rău, n-am apucat să-i fac nimic, dar nu e timpul pierdut.Viaţa se schimbă, eu am mai spus, din păcate, biologic, Traian Băsescu se duce. Eu voi veni. Nu ştiu unde, dar voi veni.“

Sorin Oprescu (primar general al Capitalei): „Eram în starea pă care am răspuns şi aia care-a fost starea mea d-atuncea şi ceea ce-am crezut eu că poate să meargă ţara asta, că poa’ să meargă înainte…, ce să văd, doamnă?“

Ioan Oltean (vicepreşedinte PD-L): „Ştiţi care e cel mai scurt şi recent banc? «Geoană, preşedinte!».“
Călin Popescu Tăriceanu (deputat PNL): „Emil Boc mergea pe plajă în şlapi.La un moment dat, pe nisip se văd doar urmele, dar premierul nu se mai vede. Ce s-a întîmplat? L-au ros şlapii pe Emil Boc.“

Varujan Vosganian (senator PNL): „Se zice că, într-o bună dimineaţă, Traian Băsescu s-a încumetat să se uite în oglindă. Nu, nu se încheie povestea, de-abia începe. S-a proţăpit în faţa oglinzii şi a întrebat: «Oglindă, oglinjoară, cine e cel mai bun preşedinte din ţară?». Şi oglinda a spus: «Dă-te la o parte să văd!».“

Ion Iliescu (preşedinte de onoare PSD): „Dă-o-n mă-sa de guvernare.“

Marian Vanghelie (primarul sectorului 5): „Toată lumea consideră că în această perioadă trebuie să fim pănicaţi că sîntem alergaţi, că sîntem filmaţi sau dacă cumva bem o apă plată cu X sau cu Y, acolo este sistemul ticăloşit.“

Marian Vanghelie (primarul sectorului 5): „Cum e posibil ca fratele României să ia treizeci de hectare?“

Marian Vanghelie (primarul sectorului 5):"Ca si prieten cu Sorin Oprescu, ma doare vizavi de atitudinea pe care a avut-o Sorin Oprescu."

Marian Vanghelie (primarul sectorului 5):"Sint oameni tineri, oameni care sint prezenti aici in fata si pe care vreau sa le multumesc."

Marian Vanghelie (primarul sectorului 5):"Nu mai acceptam sa se faca jocuri de culise nici de Ion Iliescu, nici de alte persoane din partid si nu mai acceptam ca sa ni se dea la impuse."

Marian Vanghelie (primarul sectorului 5):"Distinsi concetateni spirituali ai Bucurestiului,Organizatia PSD Bucuresti, unic partid social democrat de stinga din Romania, fidela principiilor de comunicare si apropiere fata de concetatenii Capitalei, a urmarit cu satisfactie evolutia, predispozitia si locul MISA in viata spirituala si formativa a Eului uman. (?) Ne exprimam convingerea ca vom gasi in Domniile Voastre expresiile intelepciunii si spiritului uman, aducatoare de speranta si voie buna. Va asiguram de intreaga noastra consideratiune si asteptam cu nerabdare sa statuam un contact direct si coerent cu factorii de decizie ai intelepciunii Domniilor Voastre."

Marian Vanghelie (primarul sectorului 5):"M-am batut pentru aceleasi principii cum m-am batut si pentru principiul de primar general."

Marian Vanghelie (primarul sectorului 5):"Au fost? a fost perioade cind a fost unanimitate."

Marian Vanghelie (primarul sectorului 5):"Eu cred ca aceasta vangheliada este importanta. Daca aceasta vangheliada au rezultat, poate, si tichetele cadou,eu cred ca este un lucru bun. Daca aceasta vangheliada va rezulta, si va asigur ca va rezulta, v-am spus si de Craciun, cind ne-am intilnit, va rezulta clar din aceasta vangheliada si din aceste intilniri."

Marian Vanghelie (primarul sectorului 5):"Consultarile au decurs intr-un curs firesc."

(sursa: catavencu.ro)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu